Szállítási szabályzat
Teljes nyugalmat biztosítunk, rendeléseinket futárral szállítjuk,
és nyomkövetési számot is biztosítunk.
Fokozottan ügyelünk a termékekre, hogy megbizonyosodjunk a hatékony csomagolásról és a sérülések elkerüléséről.
AMIT AJÁNLUNK?
LEHETSÉGES GYORS
SZÁLLÍTÁS
Egyes termékekhez ingyenes kiszállítás*
CARGO BIZTOSÍTÁS
SZÁLLÍTÁS A
JÁRDÁRA
Hogyan ellenőrizhetem a megrendelés állapotát?
A rendelés becsomagolása és szállítása után értesítést kap a nyomon követési adatokkal.
Milyen gyors a teljesítés és a kiszállítás?
A termék(ek) feladása után kapni fog egy e-mailt, amely tartalmazza a nyomon követési forgalmat. A legtöbb belföldi rendelés megérkezése 10-14 napig tart .
Egyes nagyon ritka esetekben késés léphet fel.
Az alábbi futárokkal dolgozunk: és
Mik a szállítási költségek?
Átalányos szállítási díjat kínálunk a teljes kosár súlya alapján:
0-1 kg. | 2000 Ft |
1-10 kg. | 5640 Ft |
10-20 kg. | 7500 Ft |
20-30 kg. | 11230 Ft |
30+ kg. | 24000 Ft |
Ingyenes kiszállítást csak bizonyos termékekre* biztosítunk.
* tény, hogy csak az Ön járdájára szállítunk .
Szállít nemzetközileg?
A BALKAN ENERGY a következő országokba szállít:
Andorra, Ausztria, Belgium, Bulgária, Horvátország, Ciprus, a Cseh Köztársaság, Dánia, Észtország, Franciaország, Németország (Ugrás a balkanenergy.de oldalra), Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Liechtenstein , Litvánia, Luxemburg, Monaco , Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, San Marino, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország.
MI AZ A CARGO BIZTOSÍTÁS ÉS MENNYIBE KERÜL?
Ez egy olyan biztosítás, amely általában megvédi a szállítmányokat a szállítás közbeni elvesztéstől, sérüléstől vagy ellopástól. Ez a fedezet túlmutat az alapvető kárbiztosításon, és megtéríti az áru meghatározott értékét, ha a fedezett esemény a szállítmány szállítása közben történik.
A rakománybiztosítás garantálja, hogy ha valami elromolna a szállítás során, akkor a kereskedelmi számla alapján kapja meg a kártérítést. Kereskedelmi számla hiányában a piaci érték alapján állapítják meg az összeget. A szállítási költségeket is megtérítik.
Rakománybiztosítási díjunkat terméktípusonként határozzuk meg. Fizetéskor hozzá lehet adni.
Mi van, ha a szállítmányom elveszett?
A szállítás során elveszett csomagokkal kapcsolatos reklamációkat a sales@balkanenergy.hu e-mail címre kell küldenie , legkésőbb a rendelés leadását követő 14 naptári napon belül.
Ha az Ön által ajánlott szállítási cím helyes, a csererendelés szállításának költségét álljuk.
ehhez bölcs dolog lenne felvenni a hiányzó futárszolgáltatóval a szállítmány felkutatása érdekében.
A rendelésem azt mutatja, hogy visszaküldik a feladónak, mi történik?!
Ha a nyomon követési helyesen kézbesítették Önt, de nem igényelték, az át nem vett küldeményeket visszaküldjük nekünk.
Új szállítási díjak kerülnek felszámításra azokra a megrendelésekre, amelyeket nem igényeltek , vagy amelyek eredetileg helytelen címet adtak meg.
Mi történik, ha visszaküldik a rendelésemet?
Az át nem vett vagy hibás címmel ellátott küldeményeket visszaküldjük nekünk. Ha ez megtörténik, az igénybe vett futárszolgálatokért új szállítási díjak kerülnek felszámításra.
Hogyan mondhatom le a rendelésemet?
Ha módosítani vagy törölni szeretné megrendelését, kérjük, mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot a sales@balkanenergy.hu e-mail címen .
További költségeket számíthatunk fel, miután raktárunk elküldte megrendelését.
Van még kérdése? Mindig itt vagyunk, hogy segítsünk.
Küldjön e-mailt a sales@balkanenergy.hu
címre.